درخواست نصب و راه اندازی پروژه

هایک لوک نمایندگی هایک ویژن در بندر عباس است. این مجموعه همچنین نمایندگی هایلوک در بندر عباس را دارا است که در صورتی که شما علاقه به نصب دستگاه و دوربین خود در بندر عباس توسط مجموعه هایک لوک را دارید در ابتدا لازم است تا فرم نصب دوربین ما را از اینجا پر نمایید. سپس همکاران ما با شما تماس گرفته و هماهنگی های لازم برای اجرا و راه اندازی پروژه با شما انجام خواهد شد. در صورت تایید بازدید از پروژه شما توسط تیم ما انجام و پروژه به بهترین شکل ممکن انجام خواهد شد. تیم ما تمامی تمهیدات لازم را برای انجام پروژه شما در بهترین شکل ممکن و البته در کمترین زمان انجام داده و پروژه شما را تکمیل خواهد کرد.

درخواست خرید از نمایندگی هایک ویژن در بندر عباس

در صورتیکه قصد خرید دوربین مدار بسته را دارید و علاقه ای به نصب این دستگاه ها توسط مجموعه ی ما ندارید در ابتدا با مراجعه به لیست قیمت اطلاعات دقیق خود را در مورد محصول مورد نیاز خود کسب نموده و سپس با ارتباط با تیم فروش ما (02162999185) برای خرید اقدام نمایید. این محصولات قابلیت تحویل در فروشگاه هایک لوک و همچنین ارسال به سراسر ایران را دارا است .

فروش محصولات به همکاران توسط نمایندگی هایک ویژن در بندر عباس

مجموعه ی هایک لوک آماده همکاری با تمامی همکاران محترم در بندر عباس برای فروش دوربین مدار بسته هایک ویژن و هایلوک است. در صورت علاقه به دریافت قیمت های ویژه همکاران با مرکز تماس ما به شماره  02162999185 تماس حاصل فرمایید تا همکاران ما شما را راهنمایی نمایند. برای همکاری لازم است تا شما مستنداتی در جهت اثبات همکاری در اختیار تیم ما قرار دهید تا بتوانید از تخفیف های ویژه ما برای همکاران بهره مند شوید.

دریافت نمایندگی هایک ویژن در بندر عباس

مجموعه هایک لوک نماینده رسمی فروش و پخش محصولات هایک ویژن و هایلوک در بندر عباس و البته در سراسر ایران است. در صورت علاقه به دریافت نمایندگی از مجموعه ی هایک لوک می توانید با دریافت مستندات مربوط به دریافت نمایندگی و فروش محصولات ما در شهر خود اقدام به فروش این محصولات نمایید. برای این کار لازم است تا با شماره تماس ما (02162999185) ارتباط برقرار کرده تا پشتیبانان مجموعه ما مستندات لازم را در اختیار شما قرار دهند و همچنین شما را در جهت این امر راهنمایی نمایند.