دوربین مداربسته THC-B120-P یکی از پرفروش ترین دوربین های هایلوک (برند دوم کمپانی هایک ویژن که این برند را به عنوان برند اقتصادی خود به بازار روانه کرده) است که به سبب قیمت و کیفیت مناسب خود نسبت به سایر برندهای موجود در بازار ایران توانسته محبوبیت زیادی را در بین فعالان این حوزه بدست آورد. حال به سبب محبوبیت این دوربین در بازار ایران به بررسی بخش های مختلف این دوربین می پردازیم و با نقاط ضعف و قوت آن آشنا خواهیم شد. حال با بررسی دوربین مداربسته THC-B120-P با ما همراه باشید.

کیفیت دوربین دوربین مداربسته THC-B120-P

معرفی دوربین مداربسته THC-B120-P

معرفی دوربین مداربسته THC-B120-P

دوربین مداربسته THC-B120-P از لنز 2 مگاپیکسلی در ساخت خود بهره می برد. این لنز دو مگاپیکسل توانسته تا حد زیادی با برند های برتر دوربین مداربسته در سراسر جهان رقابت کرده، تا جایی که این دوربین توانسته به یکی از محبوب ترین دوربین ها در ایران تبدیل شود. این لنز دوربین تصاویر را در ابعاد 1920 * 1080 پیکسلی ثبت می کند. تصاویر ثبت شده این سری از دوربین های کمپانی هایلوک در رنج 25 تا 30 فریم هستند.

اما نکته قابل توجه درباره این سری از دوربین های هایلوک قابلیت 4 IN 1 این دوربین هاست که در شرایط کنونی بازار می تواند تفاوت ها را رقم بزند. دوربین های تولیدی این شرکت به واسطه این امکان خود توانایی  دارند تا تصاویر را با فرکانس های آنالوگ ، ای اچ دی ، تی وی آی (فرمت مخصوص توربو اچ دی هایک ویژن و هایلوک) و سی وی آی (فرمت مخصوص توربو اچ دی تولیدی برند داهوا) تولید نمایند و در دستگاه های شرکت های مختلف و همچنین دستگاه های به اصطلاح نو نیم موجود در بازار مورد استفاده قرار بگیرند.

دید در شب دوربین مداربسته THC-B120-P

دوربین مداربسته THC-B120-P از سیستم دید در شب پنهان در بدنه خود بهره می برد. این سیستم این توانایی را دارد تا دید در شب را در مساحتی 20 متری برای کاربر فراهم نماید. این دوربین ها در هنگام تاریکی شب تصاویر سیاه و سفید را در تاریکی مطلق ثبت می کنند که البته از کیفیت بسیار خوبی بهره مند هستند. البته در صورتی که در محل نصب دوربین اندک نوری تعبیه شود، این دوربین ها می توانند در شب نیز تصاویر رنگی برای کاربر فراهم نمایند.

بدنه و مشخصات فیزیکی

دوربین فوق چیزی در حدود 150 گرم وزن داشته و ابعاد آن 165 میلیمتر * 62 میلیمتر * 58 میلیمتر است. بدنه این دوربین با داشن گواهی آی پی 66 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. همچنین بدنه این دوربین از جنس پلاستیک درجه یک بوده و کیفیت فوق العاده را نسبت به موارد مشابه موجود در بازار دارد.

برای خرید دوربین مداربسته THC-B120-P شما می توانید با نمایندگی هایلوک در ایران یعنی مجموعه هایک لوک تماس حاصل کرده و اقدام به خرید نمایید.

دوربین دیواری
توربو اچ دی ( اتصال از طریق BNC )
2 مگاپیکسل HD 1080P
رزولوشن 1080*1920
لنز 2.8 (زاویه دید 106 درجه)
قدرت دید در شب 20 متر
بدنه فلز
استاندارد IP66
2 سال گارانتی پارس ارتباط